NOG 5 WEKEN!!!! - Reisverslag uit Den Bommel, Nederland van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu NOG 5 WEKEN!!!! - Reisverslag uit Den Bommel, Nederland van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

NOG 5 WEKEN!!!!

Door: Ben & Sas

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

12 Augustus 2017 | Nederland, Den Bommel

Hallo Iedereen,

Vandaag over 5 weken gaan wij de reis van onze dromen maken!
De totale vlucht zal ongeveer 2 dagen in beslag nemen. We vertrekken vanaf Brussel richting Frankfurt daar zullen we zaterdag 16 september de hele dag spenderen waarna we s'avonds door vliegen voor een vlucht van 13 uur naar Singapore waar we ook een avond zullen vertoeven hierna vliegen we door voor een vlucht van 8 uur naar Sydney.

Maandag 18 september in de loop van de ochtend zullen wij in Sydney arriveren, dan zullen jullie nog lekker in bed liggen ivm tijdverschil. Het is namelijk in Australië 8 uur later.

Over 5 weekjes zullen jullie meer verslagen van ons gaan zien en proberen we jullie op de hoogte te houden van onze trips Down Under.

• 12 Augustus 2017 - 19:39

Marianne Knot:

Wat leuk Sascha dat je een soort dagboek bij ga houden////ik ga je volgen hoor!!!!
    Ik zie je nog voor je weggaat maar alvast een hele fijne vakantie en goeie vluchten en kom gezond weer terug.

• 13 Augustus 2017 - 10:13

Kelly:

Super leuk!! Ga jullie volgen hoor :D

• 29 September 2017 - 12:17

Oma:

Hallo Sascha en Ben. Wat fijn om mee te mogen genieten van jullie leuke reisverslag en mooie fotos. Ieder bericht wat ik van jullie krijg is een verrassing. Dit is een reis om nooit te vergeten. Lieve groetjes Oma.

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017