We Are In Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu We Are In Down Under - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

We Are In Down Under

Door: Ben en Sascha

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

18 September 2017 | Australië, Sydney

Na een goede maar lange reis zijn we vanochtend (midden in de nacht Nederland) aan gekomen in Sydney. De tussen stops Frankfurt en Singapore waren gaaf. Vooral Singapore heeft bij ons een goede indruk achtergelaten, we kwamen tijd te kort in die stad.

Rond half 1 kwamen we aan in ons appartement in Sydney. Daarna besloten we toch maar even een paar uurtjes te gaan slapen, wekker gezet deze ook gehoord maar daarna beide toch weer in slaap gevallen en zo werden we 5 uur later wakker. Wat we echt nodig hadden.

Net The Opera Houce en The Harbour Bridge bezocht! Wat is dit ongelooflijk gaaf om dit dan ook in het echt te zien

• 18 September 2017 - 14:37

Jan:

Hallo Sascha en Ben, goed om te horen dat jullie veilig in Sidney zijn aangekomen. Even uitrusten en dan kan de ontdekkingsreis beginnen. De eerste foto's zien er veelbelovend uit. Samen heel veel plezier gewenst de komende weken!

• 18 September 2017 - 16:19

Anne:

Super, genieten jullie !!

• 20 September 2017 - 07:59

Marja:

Lieverds, wat fijn dat jullie na een lange reis nu in het mooie Australie zijn. Ga fijn saampjes genieten en leuk dat jullie ons op de hoogte houden met verhalen en foto,s Knuffel van mij en poot van Luna

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017