Familie en relaxen - Reisverslag uit Amamoor, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu Familie en relaxen - Reisverslag uit Amamoor, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

Familie en relaxen

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

25 September 2017 | Australië, Amamoor

Nadat we op de luchthaven onze auto opgehaald hebben, wat trouwens een super gave bak is! Zijn we richting Federal gereden. Hier zijn we de afgelopen 2 dagen op bezoek geweest bij Sandra, Dierek en de kids. Heerlijk gegeten en gechillt met elkaar. Onwijs mooi om te zien hoe hun daar wonen midden in de bergen. Saampjes nog naar Bayron Bay geweest echt een hippie plaatsje...voelde ons helemaal op ons gemak!

Gisteren zijn we aangekomen in Amamoor, weer zo'n geweldige plek in de bergen. De stilte die hier heerst is adembenemend, als we al niet tot rust waren gekomen dan is dat nu wel. Vandaag naar het uiterste puntje van Rainbow Beach geweest, daar konden we Fraser Iland al zien liggen...hier gaan we over 2 dagen naar toe.

Morgen gaan we op het gemakje op weg naar Hervey Bay.

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017