Paradijs - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu Paradijs - Reisverslag uit Whitsunday Islands, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

Paradijs

Door: Ben en Sascha

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

05 Oktober 2017 | Australië, Whitsunday Islands

Omdat we aantal dagen slecht bereik hadden qua Wi-Fi hebben jullie even niks van ons gehoord, nu zitten we weer op een plek met goede Wi-Fi.

Van Rockhampten zijn we richting Airlie Beach vertrokken. Daar verbleven we in onze eigen studio op een soort van camping met zwembad. Maandag ging vroeg de wekker omdat we om 8:30 aan boord moesten zijn van De Providence een ouderwets zeilschip. We vertrokken met wat bewolking en lichte regen maar eer we onze eerste stop (morning thee) kwam de zon al te voorschijn. Na de morning thee op naar Whitsundays.

Wat een beleving om daar op het uitkijk punt te staan waar we kijken naar Whiteheaven Beach. Met alle anderen 100.000 toeristen veelal Chinezen haha.
Eenmaal weer aan boord maakte we koers richting een klein eiland vlak bij om te gaan snorkelen en te lunchen. Het reef was door de cycloon eerder dit jaar behoorlijk beschadigd maar gelukkig toch nog heel wat mooie vissen en koraal gezien. Ook deze dag weer zoveel moois gezien!!

Dinsdag ben ik (Ben) gaan Jet Skiën! Na eerst alle veiligheid instructies te horen hebben gekregen gingen we eindelijk het water op.
Het was een supergave ervaring op het water, waarbij ik blij ben dat ik het heb gedaan. Het was echt heel tof om gedaan te hebben.

• 05 Oktober 2017 - 07:05

Anne:

Wat een geweldige reis maken jullie! Zoveel mooie dingen en ervaringen! Geniet!!

• 05 Oktober 2017 - 08:22

Marja :

Ja die chinezen!!!! Wat geweldig die reis van jullie.Blijf het maar zeggen he? Kunnen jullie wat zon hierheen sturen want vandaag weer eens storm.Haha. Lieverds genieten maar weer en uitkijken he? love you both

• 05 Oktober 2017 - 09:38

Marianne Knot:

Ik blijf ook maar steeds zeggen super allemaal wat een mooie reis en indrukken allemaal genieten.....

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017