Bondi Beach & Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu Bondi Beach & Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

Bondi Beach & Blue Mountains

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

20 September 2017 | Australië, Sydney

Gisteren zijn we met de ferry langs het Opera House gevaren richting Watsons Bay. Hier hebben we een mooie wandeling gemaakt langs de kust met een schitterend uitzicht op de oceaan. In de verte hebben we zelfs al enkele walvissen gezien. Zou dit een voorproefje mogen zijn voor wat we in Hervey Bay gaan zien....?

Daarna zijn we met de bus naar Bondi Beach gegaan, daar hebben we wederom een mooie en heerlijke wandeling gemaakt onder de zon met een heerlijke temperatuur van 24 graden en hebben we natuurlijk ook nog even op het strand gelegen. In de avond hebben we heerlijk gegeten bij Darling Harbour en zijn we daarna met de ferry onder de Harbour Bridge gevaren.
Een schitterend uitzicht om Sydney vanaf de andere kant te zien.

Vandaag waren we vroeg uit de veren, en zijn we met de trein vanaf Sydney naar Katoomba gegaan wat midden in de Blue Mountains ligt.
We hebben schitterende uitzichten gezien en lange wandelingen gemaakt door dit mooie nationale park.

Morgen hebben we een binnenlandse vlucht richting Ballina en halen we onze auto op en begint onze Road Trip.

• 20 September 2017 - 14:21

Kelly:

Het klinkt nu al super allemaal! Super leuk dat we hier mee kunnen lezen..
    Dikke kus van ons 3tjes!

• 20 September 2017 - 15:01

Lisanne:

Hee

• 21 September 2017 - 09:59

Dennis En Ma:

He broer ik krijg geen mail van jullie ??? Fijn dat jullie zo genieten. Groeten aan san en fam en uitkijken met autorijden he? Komt goed

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017