Ter land ter zee en in de lucht :) - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu Ter land ter zee en in de lucht :) - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

Ter land ter zee en in de lucht :)

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

27 September 2017 | Australië, Hervey Bay

Vandaag was er 1 die we niet snel gaan vergeten! We begonnen de dag in een normale bus op weg naar de ferry die ons naar Fraser Iland zou brengen. Het grootste zand eiland ter wereld. Toen we op het eiland aan kwamen werden we verdeeld over verschillende 4WD bussen (verschillende excursies) de chauffeur maakte nog een grapje dat de vrouwen hopelijk een sport BH zouden dragen iedereen lachen maar na misschien 10 minuten in de bus te zitten snapte we hem. We zaten achterin en wat een hobbel de bobbel was dat zeg! Alle mensen achterin vlogen "letterlijk" heen en weer.

2de deel van de dag kregen we de mogelijkheid om Fraser Iland van bovenaf te bekijken in een klein sport vliegtuigje...dat wilde we wel!! (Alles beter dan de bus) wat een waanzinnige ervaring was dat! We zagen wederom walvissen. Helaas moesten we na de vlucht toch nog zeker een uur in de hobbel de bobbel bus zitten en toen weer de ferry richting vaste land.

Dit was een dag die wij niet snel gaan vergeten!!

• 28 September 2017 - 09:10

Marja:

lieverds ik zie het helemaal voor de reis.Jullie vertellen zo leuk. Genieten maar jullie verdienen het.Knuffel van mij en poot van Luna

• 28 September 2017 - 09:18

Nathalie:

Heerlijk!!!
    Leuk om jullie verslagen te lezen!
    Genieten maar!

• 28 September 2017 - 09:57

Fam Van Prooijen:

lieverds t is jullie gegund
    fijne tijd x

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017