Een droom die uit kwam! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu Een droom die uit kwam! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

Een droom die uit kwam!

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

28 September 2017 | Australië, Hervey Bay

Vandaag ging de wekker om 6:00 uur want we gingen eindelijk dat gene doen waar ik zoo lang naar uit keek....Walvissen spotten! Gisteren leek het misschien nog niet door te gaan omdat ze zoveel wind opgaven maar gelukkig werden we om 7:15 uur opgehaald vanuit het hostel. Het ging door, we gingen ze echt zien!!

Voordat we de boot op gingen werd nog wel even gezecht dat het er hard aan toe zou gaan, gelukkig hadden wij al uit voorzorg een reis tabletje ingenomen. En daar gingen we en het ging er idd hard aan toe...poeh dat reis tabletje hadden we hard nodig! Maar daar uit eindelijk waren ze....de Walvissen!! Wat bijzonder om ze te zien en te horen!! Wat heb ik genoten!! Het was het misselijke gevoel meer dan waard!! En nog steeds ben ik er helemaal van onder de indruk!!

• 28 September 2017 - 11:30

Anneke:

Eindelijk je droom die uit is gekomen.
    Mooie foto,s die we via de App al hebben ontvangen.
    Jullie genieten volop.
    Lieve groetjes van ons.Pa en Ma.

• 28 September 2017 - 19:59

Lenn:

Hallo Sascha en Ben,

Wat fijn dat jullie samen zo genieten. Geweldig dat jullie de walvissen hebben gezien. Ben jaloers op jullie om die prachtige reis. Mijn vakantie was ook top, ben net terug uit Portugal.
    Nog veel reisplezier in de komende weken. Ik volg jullie verder.
    Liefs tante Lenn

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017