Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

Magnetic Island

Door: Ben en Sascha

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

05 Oktober 2017 | Australië, Magnetic Island

Van Arlie Beach gingen we richting Townsville ongeveer 5 uur rijden een hele rit, we zitten nu al op de 2000 kilometer wat we gereden hebben met de auto. Gelukkig haalde we de boot op tijd richting Magnetic Island. Onze auto bleef achter in Townsville, wel een beetje gek om die nu niet bij te hebben.

Eenmaal op het eiland aangekomen gingen we op zoek naar de bus omdat we onze auto in Townsville achter hebben gelaten voor 3 dagen. We zaten in een best volle bus wat toch wel erg onhandig is met een backpack. Na een ritje van 15 minuutjes kwamen we bij onze acomodatie's aan, in 1 woord whouw wat een gave plek! Zo midden in de natuur en toch alles bij de hand. We slapen in een soort hutje op palen en worden wakker van alle vogels, vooral pappegaaien.

Vanmorgen hebben we ons laatste Australische dier gezien en mogen vasthouden de Koala! Wat zijn ze super schattig en onwijs zacht!!!
Vanmiddag hebben we vooral gerelaxt op het strand want hoe meer we naar het Noorden gaan hoe warmer en benauwder het toch word.

Helaas moeten we morgen al weer vroeg weg van deze plek. We gaan dan onze laatste lange rit maken, 6 uur richting Palm Cove.

• 05 Oktober 2017 - 15:00

Lenn:

Hoi Sascha en Ben,

wat hebben jullie een drukke, mooie reis. Zo leuk dat jullie in het echt de koala's hebben vastgehouden. Genieten doen jullie dus, dat lezen we wel.
    Morgen een lange maar ongetwijfeld mooie tocht. Fijne komende dagen toegewenst.
    Liefs tante Lenn

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha

Actief sinds 10 Aug. 2017