Kangaroe's - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu Kangaroe's - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Ben & Sascha Gijtenbeek - WaarBenJij.nu

Kangaroe's

Door: Sascha

Blijf op de hoogte en volg Ben & Sascha

30 September 2017 | Australië, Rockhampton

Gisteren kwamen we rond 12:00 uur aan in Agnes Water, Town of 1770. We hadden per mail al vernomen dat we geen twee persoons kamer konden krijgen maar kregen nu een vier persoons kamer helemaal top vonden wij geen problemen mee! Toen we eenmaal in onze kamer stonden zagen we dat er twee stapelbedden stonden, we gingen even terug naar onze kindertijd haha. Natuurlijk gingen we allebei, helaas wel apart, op het bovenste bed liggen net als vroeger.

Na geïnstalleerd te zijn gingen we de scooteroo doen dat houdt in beide op een soort van motor brommertje rijden. Ben was een natuur talent en reed er zo vandoor, ik daarin tegen vond het allemaal maar erg spannend en zelfs een beetje eng. Onderweg kwamen we kangaroe's tegen en Ben vertelde enthousiast hoeveel hij er wel niet gezien had ik was geconcentreerd bezig met rijden dat ik er misschien maar 3 had gezien haha maar ondanks alles super gaaf om toch gedaan te hebben!

Vanmorgen gingen we nog even terug met de auto naar de plekken waar we de kangaroe's gezien hadden en gelukkig heb ik er nu ook meer gezien. Nu net aangekomen in Rockhampton voor 1 overnachting om morgen een hele lange dag in de auto te zitten richting Airlie Beach.

• 30 September 2017 - 14:44

Marianne Knot:

Hoi Sascha wat super leuk allemaal om te lezen wat jullie meemaken....Vandaag voor het eerst pas kunnen lezen dus blij dat je me nog een keertje heb bijgevoegd......

Ben & Sascha

Vanaf 15 september 2017 gaan wij samen een geweldige droomreis maken door Australië. Ondanks dat Ben er al 3x geweest is, is het voor beide een droom om dit samen te mogen beleven. De reis zal ons brengen van Frankfurt, Singapore naar uiteindelijk Sydney waar we onze reis Down Under beginnen. Vanaf hier vervolgen we onze weg naar het noorden via de Oostkust. We proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van onze avonturen. Leuk dat jullie ons willen volgen. "See you soon" Liefs Ben & Sascha